Een klacht indienen als ondernemer
Heeft u een klacht?
Bij Univé stellen wij uw belangen als ondernemer centraal. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. Univé ziet iedere klacht als een kans om de dienstverlening te verbeteren.
Hoe dient u een klacht in?
- Beschrijf zo precies mogelijk wat er is gebeurd en waarover u niet tevreden bent.
- Geef aan wat volgens u de beste oplossing is.
- Vermeld uw adresgegevens en telefoonnummer.
- Stuur zo mogelijk kopieën van alle belangrijke papieren mee en bewaar zelf de originelen.
Uw klacht kunt u indienen via ons klachtenformulier of schriftelijk bij:
Coöperatie Univé U.A.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 15
9400 AA Assen
Wat kunt u van Univé verwachten?
Nadat u een klacht heeft ingediend, ontvangt u binnen 14 dagen een reactie van ons. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat meer onderzoek nodig is), dan laten wij u weten wanneer u wél een reactie kunt verwachten.
Slagen wij er naar uw mening niet in om het probleem tot uw tevredenheid op te lossen? Dan kunt u zich wenden tot de burgerlijke rechter.