AOV klantenservice
Uw AOV wijzigen?
Wilt u uw AOV wijzigen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Bekijk hoe u dit het beste kunt melden bij ons.
Tussentijds wijzigen AOV
Is uw situatie veranderd? Gaat u bijvoorbeeld andere werkzaamheden verrichten? Of wilt u de verzekerde som wijzigen? Dat kan van invloed zijn op uw arbeidsongeschiktheidsverzekering. Geef dit zo snel mogelijk door.
Situaties die van invloed kunnen zijn:
- Uw beroep of uw werkzaamheden veranderen.
- Uw inkomen verandert.
- U bent van plan om uw bedrijf te verkopen.
- U stopt (tijdelijk) met het uitoefenen van uw beroep en/of bedrijf.
- U gaat langer dan zes maanden naar het buitenland.
- Er is sprake van faillissement, uitstel van betaling en/of schuldsanering.
- U wordt arbeidsongeschikt.
- U gaat verhuizen.
Een wijziging doorgeven
Heeft u uw AOV-polis afgesloten via een adviseur? Neem dan contact op met uw adviseur. Deze kan dit dan samen met u bespreken en u hierbij adviseren over de consequenties van deze wijzigingen.
Heeft u uw AOV-polis online afgesloten? Neem dan contact op met afdeling Acceptatie AOV, via inkomensverzekering@unive.nl of telefonisch via 0592-348 656.
Wilt u de verzekering beëindigen? Opzeggen kan zo.
Arbeidsongeschiktheid melden
Kunt u door een ongeval of door ziekte (gedeeltelijk) niet meer werken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om u arbeidsongeschikt te melden.
E-mail: aovclaim@unive.nl
Telefoon: 0592 348 760
(Maandag t/m vrijdag: 08.30 uur - 17.30 uur)
Wat gebeurt er na uw melding van arbeidsongeschiktheid?
Als u een melding heeft gemaakt van uw arbeidsongeschiktheid gaan wij aan de slag.
Voorkomen en beperken
Wij vinden het belangrijk dat u gezond kunt ondernemen. Om u daarin te ondersteunen bieden wij verschillende preventiediensten aan die u helpen bij het voorkomen en beperken van arbeidsongeschiktheid.