Ga naar inhoud

Moet ik een schadeformulier invullen als mijn reis niet door kan gaan?

Je hoeft geen schadeformulier in te vullen. Je kunt bij thuiskomst de schade melden bij ons. Moet je je reis eerder of tussentijds afbreken? Bel dan altijd de Univé Alarmcentrale: +31 592 348 112

Ondanks dat je geen schadeformulier hoeft in te vullen is het wel belangrijk alle informatie die betrekking heeft op je schade, zoals de boekingsnota en de annuleringsnota, te bewaren. De schadebehandelaar kan namelijk contact opnemen voor aanvullende informatie voor de schadeafhandeling.

Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?

Jouw voorkeuren

Univé verzamelt persoonlijke gegevens wanneer je unive.nl bezoekt. Dat doen we met cookies. We gebruiken je gegevens om unive.nl goed te laten werken en te verbeteren. Ook kunnen we met cookies unive.nl relevanter maken voor jou. Geef hieronder aan welke cookies wij van jou mogen verzamelen. Of accepteer alle cookies.

{{category}} {{description}} {{status}}
MarketingMet deze toestemming verzamelen wij met cookies informatie over jouw bezoek aan onze website, en combineren dit met jouw klant- en contactgegevens. Zo krijgen wij een beeld van jouw interesses en voorkeuren. Met deze informatie kunnen wij content en advertenties via onze e-mails, websites en mediapartners beter afstemmen op jouw klantrelatie, voorkeuren, profiel en verwachting. De advertenties buiten onze website kun je zien bij onder meer Facebook, Google en LinkedIn doordat we versleutelde klant- en contactgegevens met hen delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken.
PersonalisatiePersonalisatiecookies brengen jouw surfgedrag op unive.nl in kaart. Hiermee maken we unive.nl persoonlijker voor jou.
YouTubeCookies van YouTube zorgen ervoor dat je video’s kunt kijken op unive.nl.