Ga naar inhoud

Is annuleren of afbreken van mijn reis mogelijk als één van mijn medereizigers moet annuleren?

Overkomt je reisgenoot iets waarbij hij volgens onze voorwaarden een betaling zou krijgen? Dan betalen wij jouw annuleringskosten.

Ben je al op vakantie? Bel dan met de Univé Alarmcentrale.  Extra kosten die je moet maken, zijn alleen verzekerd als dit is overlegd met de Alarmcentrale. Dit valt onder de dekking Hulp & Vervoer. Voorbeeld: het nieuwe ticket dat je koopt, is duurder dan het oorspronkelijke ticket.  

Is je reis nog niet begonnen en wil je annuleren? Meld dit gemakkelijk via Mijn Univé

Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?

Jouw voorkeuren

Univé verzamelt persoonlijke gegevens wanneer je unive.nl bezoekt. Dat doen we met cookies. We gebruiken je gegevens om unive.nl goed te laten werken en te verbeteren. Ook kunnen we met cookies unive.nl relevanter maken voor jou. Geef hieronder aan welke cookies wij van jou mogen verzamelen. Of accepteer alle cookies.

{{category}} {{description}} {{status}}
MarketingMet deze toestemming verzamelen wij met cookies informatie over jouw bezoek aan onze website, en combineren dit met jouw klant- en contactgegevens. Zo krijgen wij een beeld van jouw interesses en voorkeuren. Met deze informatie kunnen wij content en advertenties via onze e-mails, websites en mediapartners beter afstemmen op jouw klantrelatie, voorkeuren, profiel en verwachting. De advertenties buiten onze website kun je zien bij onder meer Facebook, Google en LinkedIn doordat we versleutelde klant- en contactgegevens met hen delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken.
PersonalisatiePersonalisatiecookies brengen jouw surfgedrag op unive.nl in kaart. Hiermee maken we unive.nl persoonlijker voor jou.
YouTubeCookies van YouTube zorgen ervoor dat je video’s kunt kijken op unive.nl.