Waarom lukt het niet om DigiD en de Univé app aan elkaar te koppelen?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende oorzaak is dat de telefoon of tablet in de energiebesparingsmodus staat. Dan sluit de app volledig af zodra DigiD wordt geopend. Hierdoor kom je steeds terug op het beginscherm van de registratie. En is het afronden van de registratie niet mogelijk. Schakel de energiebesparingsmodus uit en probeer het opnieuw.
Waar vind ik de energiebesparingsmodus van mijn apparaat?
Controleer of je 1 van de volgende energiebesparingsmethodes aan hebt staan. Staat 1 van deze methodes aan? Schakel deze dan uit en start de registratie opnieuw.
- Een energiebesparing app.
- De energiebesparingsmodus van jouw apparaat. Je vindt de energiebesparingsmodus voor IOS 11 (en hoger) en Android 10 (en hoger) terug bij ‘Instellingen’ en ‘Batterij’. Voor Android lager dan versie 10 vind je dit terug bij ‘Instellingen’, ‘Apparaatonderhoud’, ‘Batterij’.
Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?