Ga naar inhoud

Veilig Wonen

Per 1 januari 2025 is deze dienst overgenomen door Vereniging Eigen Huis. Bij hun kun je terecht om je abonnement af te sluiten.

Naar vereniging Eigen Huis

Heb je vragen over je lopende abonnement of geplande onderhoudsbeurt? Neem dan contact op met Vereniging Eigen Huis. Ook voor het afsluiten van een nieuw abonnement kun je bij hun terecht.

Naar vereniging Eigen Huis

Welke woondienst kies jij?

Veilig Wonen is een handig abonnement waarbij je zelf de woondiensten kiest die je thuis nodig hebt. Van cv-ketel onderhoud en schoorsteenvegen tot een schone dakgoot. Zo ben je verzekerd van professionele service voor een laag bedrag per maand.

Cv-ketel onderhoud

Elke 2 jaar onderhoud aan uw cv-ketel en altijd hulp bij storingen. Zo blijft het lekker warm in huis en voorkomt u gevaarlijke situaties.

  • Vanaf € 7,61 per maand

Meer informatie

Schoorsteenvegen

Bij veel woningbranden is vuil in de schoorsteen de oorzaak. Onze schoorsteenveger controleert en veegt uw schoorsteen elk jaar.

  • Vanaf € 5,95 per maand

Meer informatie

Dakgoot schoonmaken

Het is belangrijk om de dakgoot regelmatig schoon te maken. Nu hoeft u nooit meer zelf de ladder op. Er komt elk jaar een specialist bij u langs.

  • Vanaf € 5,40 per maand

Meer informatie

Vakmensen aan huis

Voorkom schade en storingen

Al vanaf € 4,20 per maand

Veelgestelde vragen over Veilig Wonen

Precies weten wat de verschillende diensten en het abonnement inhouden? Het antwoord op je vraag vind je bij de veelgestelde vragen hieronder.

Je kunt je huidige abonnement bij een andere dienstverlener (bv. je huidige installateur of schoorsteenveger) per brief, e-mail of telefonisch stopzetten.

Na het afsluiten van het abonnement wordt er contact met je opgenomen voor een afspraak. Bij cv-ketel onderhoud is de eerste inspectie binnen een paar weken. Schoorsteenvegen wordt meestal in de zomer gedaan, het reinigen van je dakgoot vaak in de herfst.

Je sluit een abonnement af met een minimale looptijd van 1 jaar. Na dit jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Als klant neemt u Veilig Wonen af bij Univé. Daarom garanderen wij dat het goedkomt. Wij werken met meerdere partijen samen en schakelen een partij in die op dat moment beschikbaar is. Daarom  kunnen we op voorhand niet aangeven wie er bij u langskomt. Het is dan ook niet mogelijk om rekening te houden met uw eventuele voorkeur. 

Nadat je belangstelling hebt getoond, word je binnen een week gebeld voor de eerste intake. Daarna neemt binnen enkele weken de uitvoerder van het onderhoud contact met je op.

Meer veelgestelde vragen

Documenten en voorwaarden bij Veilig Wonen

Wil je precies weten wat je kunt verwachten van de woondiensten bij Veilig Wonen? Lees dan de voorwaarden van het abonnement.

Meer lezen over je veiligheid in huis

Jouw voorkeuren

Univé verzamelt persoonlijke gegevens wanneer je unive.nl bezoekt. Dat doen we met cookies. We gebruiken je gegevens om unive.nl goed te laten werken en te verbeteren. Ook kunnen we met cookies unive.nl relevanter maken voor jou. Geef hieronder aan welke cookies wij van jou mogen verzamelen. Of accepteer alle cookies.

{{category}} {{description}} {{status}}
MarketingMet deze toestemming verzamelen wij met cookies informatie over jouw bezoek aan onze website, en combineren dit met jouw klant- en contactgegevens. Zo krijgen wij een beeld van jouw interesses en voorkeuren. Met deze informatie kunnen wij content en advertenties via onze e-mails, websites en mediapartners beter afstemmen op jouw klantrelatie, voorkeuren, profiel en verwachting. De advertenties buiten onze website kun je zien bij onder meer Facebook, Google en LinkedIn doordat we versleutelde klant- en contactgegevens met hen delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken.
PersonalisatiePersonalisatiecookies brengen jouw surfgedrag op unive.nl in kaart. Hiermee maken we unive.nl persoonlijker voor jou.
YouTubeCookies van YouTube zorgen ervoor dat je video’s kunt kijken op unive.nl.