Waardering van onze klanten
Onze medewerkers in heel Nederland zetten zich elke dag in om onze klanten tevreden te maken en te houden. We willen natuurlijk heel graag weten of dat lukt. Daarom doen we voortdurend onderzoek onder onze klanten. En natuurlijk doen andere, onafhankelijke organisaties dat ook.
Dat leidt regelmatig tot hele mooie resultaten. De DDP#04 Webcare Award, de Customer Centric DNA Award voor meest klantgerichte verzekeraar, een best workplace in de categorie Large & Multinational Workplaces van Great Place to Work en maar liefst 6 vrouwen in de am:top 75 powervrouwen. Enkele van onze mooie beoordelingen waar we erg trots op zijn.
Maar het gaat ons natuurlijk niet om de prijzen zelf. Wat voor ons belangrijk is, is dat we deze prijzen rechtstreeks te danken hebben aan onze klanten. Want die hebben de moeite genomen om op ons te stemmen, ons positief te beoordelen en hun vertrouwen in ons uit te spreken. We blijven iedere dag ons best doen om dat vertrouwen waar te maken.
Klanttevredenheid (8,6) Lees meer
Wij luisteren naar u
Wij leren graag van klanten zoals u. Niet alleen als u tevreden bent, maar ook wanneer u vindt dat onze dienstverlening te wensen overlaat. Want Univé houdt zich continu bezig met het verbeteren van haar producten en dienstverlening. Lees meer