Ga naar inhoud

Ik zie alleen mijn eigen zorgverzekering en geen gezinsleden. Waarom is dat?

Waarschijnlijk ben je niet ingelogd via de DigiD van de hoofdverzekerde. Maar via die van iemand anders. Zoals een gezinslid. Bij een zorgverzekering zijn gezinsleden namelijk gekoppeld aan de hoofdverzekerde.

Is in de app niet de DigiD van de hoofdverzekerde, maar van een gezinslid gekoppeld? Dan los je dit in twee stappen op:

  1. Maak de huidige DigiD-koppeling ongedaan. Dat kan in het menu via [Uw gegevens] en vervolgens [Zorggegevens]. Klik onder in dat scherm op de knop 'DigiD ontkoppelen'.
  2. Koppel de DigiD van de hoofdverzekerde in de app.
Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?

Jouw voorkeuren

Univé verzamelt persoonlijke gegevens wanneer je unive.nl bezoekt. Dat doen we met cookies. We gebruiken je gegevens om unive.nl goed te laten werken en te verbeteren. Ook kunnen we met cookies unive.nl relevanter maken voor jou. Geef hieronder aan welke cookies wij van jou mogen verzamelen. Of accepteer alle cookies.

{{category}} {{description}} {{status}}
MarketingMet deze toestemming verzamelen wij met cookies informatie over jouw bezoek aan onze website, en combineren dit met jouw klant- en contactgegevens. Zo krijgen wij een beeld van jouw interesses en voorkeuren. Met deze informatie kunnen wij content en advertenties via onze e-mails, websites en mediapartners beter afstemmen op jouw klantrelatie, voorkeuren, profiel en verwachting. De advertenties buiten onze website kun je zien bij onder meer Facebook, Google en LinkedIn doordat we versleutelde klant- en contactgegevens met hen delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken.
PersonalisatiePersonalisatiecookies brengen jouw surfgedrag op unive.nl in kaart. Hiermee maken we unive.nl persoonlijker voor jou.
YouTubeCookies van YouTube zorgen ervoor dat je video’s kunt kijken op unive.nl.