![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.unive.nl%2Fbinaries%2Fbr%2F_cb_1688041683671%2Fcontent%2Fgallery%2Fklantenservice%2Fmijn-unive%2Fnieuw-project.png&w=1200&q=75)
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.unive.nl%2Fbinaries%2Fbr%2F_cb_1688041683671%2Fcontent%2Fgallery%2Fklantenservice%2Fmijn-unive%2Fnieuw-project.png&w=1200&q=75)
Ontdek Mijn Univé!
Je verzekeraar altijd bij de hand!
Binnen jouw beveiligde, persoonlijke Mijn-omgeving heb je altijd en overal toegang tot al jouw verzekeringszaken. Zo kun je hier eenvoudig je persoonlijke gegevens inzien of wijzigen, nieuwe polissen afsluiten of bestaande aanpassen en wanneer nodig, claims indienen.
De voordelen van Mijn Univé
Regel alles online
Online jouw polissen of persoonlijke gegevens wijzigen, schade melden en declaraties indienen.
Alle verzekeringen op één plek
Een helder en actueel overzicht van al jouw verzekeringen.
Direct overal hulp
Alle contactgegevens van Univé meteen bij de hand: van klantenservice tot onze alarmcentrale
Veelgestelde vragen
Op de beginpagina van Mijn Univé kies je voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kun je kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken;
1. Kies je voor 'Identificeren met iDIN' dan verifieer je jezelf eenvoudig via je eigen bank. Je gegevens zijn hierdoor gelijk bij ons bekend en worden alvast voor je ingevuld. Je hoeft alleen nog maar een wachtwoord aan te maken en je hebt direct toegang tot Mijn Univé.
2. Kies je voor ‘Identificeren zonder iDIN’ dan moet je zelf je persoonlijke gegevens invullen en een wachtwoord aanmaken. Je ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om je account te activeren. Hierna heb je direct toegang tot Mijn Univé.
Wanneer je een account aanmaakt en kiest voor 'Identificeren zonder iDIN', ontvang je een bevestigingsmail met een activeringslink om je account te activeren. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst je spambox in je e-mailaccount. Als de mail ook niet hierin staat, heb je mogelijk je e-mailadres verkeerd gespeld. Maak dan opnieuw een account.
Lukt het ook dan niet om je account te activeren? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Vanwege veiligheid is de link in de mail 14 dagen geldig. Heb je je account niet binnen die tijd geactiveerd? Maak dan opnieuw een account aan.
Klik op het dashboard in Mijn Univé op de link ‘Schade melden’ en kies vervolgens de verzekering waarvoor je schade wilt melden.
In de video hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je online schade kan melden in Mijn Univé of de Univé App.
Om deze inhoud te tonen dient u social media cookies te accepteren.