Ga naar inhoud

Ontdek Mijn Univé!

Op elk moment en waar je ook bent, snel en eenvoudig toegang tot al jouw verzekeringszaken.

Account aanmaken

Je verzekeraar altijd bij de hand!

Binnen jouw beveiligde, persoonlijke Mijn-omgeving heb je altijd en overal toegang tot al jouw verzekeringszaken. Zo kun je hier eenvoudig je persoonlijke gegevens inzien of wijzigen, nieuwe polissen afsluiten of bestaande aanpassen en wanneer nodig, claims indienen.

De voordelen van Mijn Univé

Regel alles online

Online jouw polissen of persoonlijke gegevens wijzigen, schade melden en declaraties indienen.

Alle verzekeringen op één plek

Een helder en actueel overzicht van al jouw verzekeringen.

Direct overal hulp

Alle contactgegevens van Univé meteen bij de hand: van klantenservice tot onze alarmcentrale

Veelgestelde vragen

Mijn Univé is een persoonlijke, beschermde omgeving waar je 24 uur per dag je Univé-verzekeringen kunt inzien en wijzigen. Ook kun je schades melden of bijvoorbeeld een verhuizing of wijziging in je gezinssamenstelling doorgeven.

Op de beginpagina van Mijn Univé kies je voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kun je kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken;

1. Kies je voor 'Identificeren met iDIN' dan verifieer je jezelf eenvoudig via je eigen bank. Je gegevens zijn hierdoor gelijk bij ons bekend en worden alvast voor je ingevuld. Je hoeft alleen nog maar een wachtwoord aan te maken en je hebt direct toegang tot Mijn Univé.

2. Kies je voor ‘Identificeren zonder iDIN’ dan moet je zelf je persoonlijke gegevens invullen en een wachtwoord aanmaken. Je ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om je account te activeren. Hierna heb je direct toegang tot Mijn Univé.

Je kunt alleen een Mijn Univé-account aanmaken als er verzekeringen op jouw naam staan. Je partner of kind(eren) kunnen geen account maken om de verzekeringen van het gezin in te zien.

Wanneer je een account aanmaakt en kiest voor 'Identificeren zonder iDIN', ontvang je een bevestigingsmail met een activeringslink om je account te activeren. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst je spambox in je e-mailaccount. Als de mail ook niet hierin staat, heb je mogelijk je e-mailadres verkeerd gespeld. Maak dan opnieuw een account.

Lukt het ook dan niet om je account te activeren? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Vanwege veiligheid is de link in de mail 14 dagen geldig. Heb je je account niet binnen die tijd geactiveerd? Maak dan opnieuw een account aan.

Klik op het dashboard in Mijn Univé op de link ‘Schade melden’ en kies vervolgens de verzekering waarvoor je schade wilt melden.

In de video hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je online schade kan melden in Mijn Univé of de Univé App. 

Om deze inhoud te tonen dient u social media cookies te accepteren.

Jouw voorkeuren

Univé verzamelt persoonlijke gegevens wanneer je unive.nl bezoekt. Dat doen we met cookies. We gebruiken je gegevens om unive.nl goed te laten werken en te verbeteren. Ook kunnen we met cookies unive.nl relevanter maken voor jou. Geef hieronder aan welke cookies wij van jou mogen verzamelen. Of accepteer alle cookies.

{{category}} {{description}} {{status}}
MarketingMet deze toestemming verzamelen wij met cookies informatie over jouw bezoek aan onze website, en combineren dit met jouw klant- en contactgegevens. Zo krijgen wij een beeld van jouw interesses en voorkeuren. Met deze informatie kunnen wij content en advertenties via onze e-mails, websites en mediapartners beter afstemmen op jouw klantrelatie, voorkeuren, profiel en verwachting. De advertenties buiten onze website kun je zien bij onder meer Facebook, Google en LinkedIn doordat we versleutelde klant- en contactgegevens met hen delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken.
PersonalisatiePersonalisatiecookies brengen jouw surfgedrag op unive.nl in kaart. Hiermee maken we unive.nl persoonlijker voor jou.
YouTubeCookies van YouTube zorgen ervoor dat je video’s kunt kijken op unive.nl.