Wij luisteren naar u
We leren graag van klanten zoals u. Niet alleen als u tevreden bent, maar ook wanneer u vindt dat onze dienstverlening beter kan. Zo zijn we altijd bezig om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Op basis van uw reacties voeren we dan ook regelmatig verbeteringen door.
Geef uw tip of compliment door
Univé klantenpanel: uw mening telt
Wilt u een stem hebben in het verbeteren van onze dienstverlening? Dan zijn wij op zoek naar u. Via het Univé Klantenpanel denkt u mee met Univé. Een aantal keren per jaar ontvangt u per mail een uitnodiging voor een korte vragenlijst. U kunt meedoen wanneer u het uitkomt. Zonder verplichtingen. Zo helpt u ons om onze producten en dienstverlening nog beter te maken.
Wij luisteren naar u
Nieuwsgierig wat we met al deze tips en suggesties doen? We geven hier een aantal voorbeelden van verbeteringen die zijn doorgevoerd aan de hand van suggesties van onze klanten.
CTO: contacttevredenheidsonderzoek
Elke week voeren we tevredenheidsonderzoeken uit onder klanten met wie we recent contact hebben gehad. Het kan dus gebeuren dat we u kort na een ervaring met de dienstverlening van Univé vragen naar uw mening. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze dienstverlening continu verbetert.
De onderzoeken worden uitgevoerd door MWM2 en Motivaction, twee onafhankelijke onderzoeksbureaus. Zij verwerken uw ervaringen, beoordelingen en gegevens met de grootste zorg. Deze data staan op hun eigen beveiligde servers. Uw informatie blijft dan ook volledig anoniem, wanneer u daar prijs op stelt.
Hoe bereikt u ons?
Mist u iets bij Univé? Heeft u een klacht, een wens, een vraag of misschien wel een goed idee of compliment? Twijfel dan niet en laat het ons weten.