Ga naar inhoud

Ik ben weer thuis van vakantie, maar mijn koffer is vermist. Wat vergoedt Univé?

U moet eerst de claim indienen bij de luchtvaartmaatschappij. Zij zijn verplicht deze in behandeling te nemen. Schiphol heeft aangegeven dat iedereen zijn of haar koffer terugkrijgt. Hou er wel rekening mee dat dit vanwege de drukte lang kan duren. Keert de luchtvaartmaatschappij niet, of minder uit, en u heeft de dekking Bagage meeverzekerd? Dan kunt u de schade bij ons indienen.

Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?

Jouw voorkeuren

Univé verzamelt persoonlijke gegevens wanneer je unive.nl bezoekt. Dat doen we met cookies. We gebruiken je gegevens om unive.nl goed te laten werken en te verbeteren. Ook kunnen we met cookies unive.nl relevanter maken voor jou. Geef hieronder aan welke cookies wij van jou mogen verzamelen. Of accepteer alle cookies.

{{category}} {{description}} {{status}}
MarketingMet deze toestemming verzamelen wij met cookies informatie over jouw bezoek aan onze website, en combineren dit met jouw klant- en contactgegevens. Zo krijgen wij een beeld van jouw interesses en voorkeuren. Met deze informatie kunnen wij content en advertenties via onze e-mails, websites en mediapartners beter afstemmen op jouw klantrelatie, voorkeuren, profiel en verwachting. De advertenties buiten onze website kun je zien bij onder meer Facebook, Google en LinkedIn doordat we versleutelde klant- en contactgegevens met hen delen en cookies en vergelijkbare technieken gebruiken.
PersonalisatiePersonalisatiecookies brengen jouw surfgedrag op unive.nl in kaart. Hiermee maken we unive.nl persoonlijker voor jou.
YouTubeCookies van YouTube zorgen ervoor dat je video’s kunt kijken op unive.nl.