Contact per telefoon
Kies hieronder het juiste telefoonnummer zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Telefonisch contact met Univé
Bel: +31 592 348 112
Sms: +31 6 3002 0640 (uitsluitend voor doven en slechthorenden)Directe hulpverlening, 24/7 bereikbaar
Wanneer?
- Bij een noodgeval als u op vakantie bent of onderweg.
Denk aan ziekenhuisopname, ernstige ziekte, overlijden of een ongeval. - Bij pech onderweg als uw auto niet binnen twee werkdagen gerepareerd kan worden.
De Alarmcentrale helpt u dan aan een vervangende auto of aan adressen van autoverhuurbedrijven in de buurt. Ook kan de Alarm Service (een deel van) de kosten hiervan voorschieten.
- Bij een noodgeval als u op vakantie bent of onderweg.
Bel: +31 40 297 5750
Directe hulpverlening, 24/7 bereikbaar
Wanneer?
- Als u in het buitenland ziek wordt en een Univé-zorgverzekering heeft.
- Bent u in het buitenland zo ziek, dat de arts het nodig vindt dat u minstens 24 uur in het ziekenhuis blijft. Dan bent u zelfs verplicht direct de Alarmcentrale voor zorg in te schakelen. Iemand anders kan dat natuurlijk ook namens u doen.
Wilt u direct contact met een adviseur van een Univé-winkel bij u in de buurt? Zoek dan uw dichtstbijzijnde winkel.
Bel: 072 527 7595
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
U kunt ook chatten over uw zorgverzekering. Handig: u hoeft niet in de wacht te staan, maakt geen belkosten en na afloop kunt u de chat opslaan.
Bel: 0592 349 340
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 18.00 uur.
Wist u dat u ook met ons kunt Whatsappen over uw verzekeringen? Handig: u hoeft niet in de wacht te staan, maakt geen belkosten en kunt het gesprek altijd teruglezen.
Bel: +31 592 742 222
24/7 bereikbaar
Bent u het slachtoffer geworden van cybercriminaliteit, of vertrouwt u bijvoorbeeld een e-mail of smsje niet? Dan kunt u de Cyberhelpdesk bellen.